از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۴۷۹ هزار عدد «بارنامه» صادر شده و کامیون داران گیلانی حدود ۷ میلیون تن کالا جابجا کرده اند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۷۹ هزار و ۲۸۵ عدد «بارنامه» صادر شده و کامیون داران گیلانی حدود ۷ میلیون تن کالا جابجا کرده اند.
غلامعلی نیک فهم با اشاره به اینکه حمل و نقل کالا در گیلان عادی است و کامیون داران به فعالیت خود ادامه می‌دهند افزود: با مقایسه عملکرد شهر‌های استان، شهرستان رشت با جابجایی بیش از ۳ میلیون تن کالا رتبه نخست و پس از آن شهرستان‌های بندر انزلی، رودبار و سیاهکل رتبه‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.
وی با اشاره به اینکه این کالا‌ها را ۹۸ هزار دستگاه کامیون جا به جا کرده اند، گفت: عمده‌ترین کالا‌های حمل شده در این مدت شامل سیمان، بنزین، آهن آلات و گندم بوده است.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به اینکه ۸ هزار و ۷۸۴ راننده کار حمل و نقل کالا را در گیلان به عهده دارند، افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۲۹۰ عدد کارت هوشمند برای رانندگان و ۵ هزار و ۹۴۲ عدد کارت هوشمند حمل و نقل صادر شده است.
در حال حاضر ۱۵۱ شرکت حمل و نقل کالا و بیش از ۷ هزار و ۸۹۰ دستگاه وسیله نقلیه باری در استان گیلان مشغول فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.