مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جمع ‎آوری ۱۰۶ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری این استان طی هشت ماهه امسال خبر داد.

 روح الله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۱۷۸ مرکز نیکوکاری در استان زنجان، افزود: این مراکز به صورت کاملاً داوطلبانه و مردمی ایجاد شده و با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی به صورت محله مبنا و تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ خیر و احسان فعالیت دارند.

وی ادامه داد: ۱۰۶ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری این استان طی هشت ماهه امسال جمع آوری شد و این کمک‌ها با نظارت کمیته امداد و محوریت هیئت عامل مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی افزود: فعالیت‌های خودجوش مراکز نیکوکاری در ترویج فرهنگ خیر و احسان، تقویت بعد مردمی خدمت‌رسانی به نیازمندان در هدفمندسازی فعالیت‌ها و هم‌افزایی در منابع مورد نیاز برای خدمت‌رسانی بسیار موثر بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: افزایش میزان کمک‌های مردمی در استان نشان از حُسن اعتماد مردم و نیکوکاران کارکرد‌های کمیته امداد در قالب مراکز نیکوکاری دارد. صالحی افزود: مراکز نیکوکاری یکی از الگو‌های مردمی شدن خدمت رسانی به نیازمندان است که کیفی سازی، تقویت مراکز و توجه به مراکز نیکوکاری تخصصی از اولویت‌های کمیته امداد در این بخش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.