دادستان جدید انتظامی قضات گفت: مظلومیت قضات بخاطر جو کاذبی است که در میان مردم راجع به برخی قضات و قضاوت ناحق وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمی قدیانی، دادستان جدید انتظامی قضات در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات و دادستان انتظامی قضات گفت: این جلسه به عنوان تکریم و بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمین نیری تشکیل شده است، در حضور همه مقامات قوه قضاییه از حضور حجت اسلام نیری و مصدق و سایر همکاران قضایی در دیوان عالی کشور، دادسرا و دادگاه انتظامی قضات تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین قدیانی گفت: از مرگ به عنوان واقعه‌ای که از آن می‌ترسیم، یاد می‌شود، ولی خداوند در قرآن فرموده است: هرکس ارزوی ملاقات و مشاهده و زیارت خدا را دارد، اجل خدا خواهد رسید؛ اگر کسی خود را آماده کرده باشد هیچگاه از مرگ نمی‌ترسد.

وی افزود: از حسن ظن رئیس قوه قضاییه نسبت به خودم تشکر می‌کنم و انصافا خود را از اینکه در جایگاه اقای موحدی قرار بگیرم، نمی‌دانم. برای من اینکه در کجا خدمت کنم، هیچ تفاوتی ندارد و هر ابلاغی که به من بدهند طبق همان کار می‌کنم و هیچگاه دنبال دریافت پست نبودم.

حجت الاسلام والمسلمین قدیانی با بیان اینکه قضات در جامعه مظلوم هستند، گفت: آنهم بخاطر جو کاذبی است که در میان مردم راجع به برخی قضات و قضاوت ناحق وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قدیانی تاکید کرد: در حرف‌ها و صحبت‌ها باید این باور را در مردم ایجاد کنیم که رسالت قضاوت، فصل خصومت است.
وی با بیان اینکه به استقلال قضا و قاضی کمتر توجه می‌شود، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در دیداری که روز هفتم تیرماه داشتیم، اشاره داشتند که کار نیروی انتظامی در پرونده‌ها در زمان تحقیقات است و پس از انجام آن باید کار را به دستگاه قضایی بسپارند.
دادستان انتظامی قضات افزود: نکته دیگر اینکه باید به اتقان آرا خیلی توجه شود. همچنین سعی کنیم دسترسی مردم به ما بیشتر شود و ملاقات‌های مردمی بیشتری داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار