ملي پوش بوكس كشورمان گفت‌: در ليگ برتر بوكس بدون تيم مانده‌ام از اين جهت مسابقات ليگ براي اهميت ندارد و فقط براي كسب سهميه المپيك در مسابقات قزاقستان تمرين و تلاش مي‌كنم.

آرمين امجديان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بيان داشت: به مدت يكسال است كه در تيم ملي به صورت ثابت بازي مي‌كنم و تمرينات فشرده‌اي را انجام مي‌دهم و تمام تلاشم را براي قرار گرفتن جزء 3 بوكسور برتر آسيا به كار مي‌گيرم تا جواز حضور در لندن را كسب كنم.

وي در ادامه افزود: ملي پوشان سابق بوكس از سوي تيم‌هاي باشگاهي با مبالغ 15 ميليون توماني قرار داد بستند اما به من كه يكي از مشت زنان ثابت تيم ملي هستم فقط مبلغ 5 ميليون تومان از سوي باشگاه‌هاي ليگ برتر بوكس پيشنهاد شده است كه اين مسئله سبب ناراحتي و دلخوري من از مسئولان تيم‌هاي باشگاهي شده است لذا اين مسئله سبب شد كه در هيچ تيم باشگاهي براي مسابقات ليگ قرارداد نبندم.

امجديان در ادامه اظهار داشت: متاسفانه مبالغي كه در تيم‌هاي باشگاهي بوكس به نفرات تيم ملي پيشنهاد مي‌شود بسيار غير منصفانه است چرا كه يك بوكسور ملي پوش شرايط سختي را در اردوهاي تيم ملي تجربه مي‌كند و براي حضور در تيم ملي زحمات فراواني را متحمل شده است اما بي‌عدالتي‌هايي كه گاهي اوقات در ورزش بوكس مشاهده مي‌كنيم بوكسورها را تا حدودي دلسرد مي‌كند چرا كه آنها براي حضور پرقدرت اين رشته رزمي در ميادين بين‌المللي از بسياري مسائل شخصي خود چشم‌پوشي مي‌كنند اما حق آنها به درستي ادا نمي‌شود.

مشت زن 56- كيلوگرم كشورمان اظهار داشت: به طور جدي تمريناتم را در اردوي آماده‌سازي تيم ملي جهت حضور در رقابت‌هاي گزينشي المپيك قزاقستان پيگيري مي‌كنم و تمام تمركزم كسب مقام در اين رقابت‌ها است تا بتوانم جزء 3 نفر برتر مسابقات آسيايي شوم تا براي نخستين بار در بازي المپيك به روي رينگ مسابقات بروم.

وي در ادامه در خصوص شرايط برگزاري اردوي تيم ملي بوكس بيان داشت: مسئولان فدراسيون بوكس و كادر فني شرايط ايده‌آل و خوبي را براي انجام تمرينات در اردو آماده كردند و به طور قطع مي‌توان گفت‌: شرايط تمريني مشت زنان نسبت به اردوي آماده سازي جهت اعزام به مسابقات جهاني باكو بسيار بهتر شده و تمام مشت زنان در آمادگي بدني خوبي به سر مي‌ برند.

امجديان بيان داشت: برگزاري چندين اردوي مشترك و تورنمنت‌هاي بين‌المللي با كشورهاي صاحب نام بوكس از برنامه‌هايي است كه كادر فني و مسئولان فدراسيون براي آماده‌سازي ملي پوشان انجام داده‌اند كه كار بسيار بزرگ و خوبي است چرا كه هر چه ملي پوشان بوكس ميدان نبينند؟ و تمرين كنند استرس و ترس‌شان به حريفان خارجي از بين مي‌رود و با اعتماد به نفس و آمادگي كامل برروي رينگ مسابقات با حريفانشان به مبارزه مي‌پردازند.

وي در ادامه بيان داشت:‌تمرين و مبارزه با بوكسورهاي اوكرايني كه چند هفته پيش به ايران آمده بودند منجر به تحولات اساسي تيم ، و فني در تكنيك و تاكتيك مشت زنانمان شد علاوه بر اين اردوي مشتركي با تيم داغستان به مدت يك هفته داريم كه اين امر در آمادگي بوكسورها بسيار موثر مي‌باشد تا با آمادگي 100 درصد راهي قزاقستان شويم.

امجديان اظهار داشت: تمام تلاشم را مي‌كنم تا بتوانم در مسابقات آسيايي قزاقستان كه آخرين فرصت كسب سهميه المپيك لندن است بتوانيم از سد حريفان قدرتمند خود از چين، ازبكستان، فليپين و تايلند بگذرم و جواز حضور در المپيك لندن را كسب كنم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار