مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مقرر شده تا پایان سال حداقل بتوانیم بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار نفر از دانش آموزان خوزستانی را به اردو‌های راهیان پیشرفت اعزام کنیم.

مسعود حمیدی نژاد گفت: هدف ازبرگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت که در خوزستان به نام ایران قوی نام گذاری شده نشان دادن توانمندی‌های جمهوری اسلامی به  نسل جوان و نوجوان است.

او  با بیان اینکه که دشمن به خیال خام خود می‌خواهد در فضای مجازی القا کند هیچ دستاوردی در جمهوری اسلامی نداشتیم، گفت:برخی از جوانان و نوجوانان به دلایل مختلف نمی توانند از نزدیک با فعالیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند بنابراین اردوی راهیان پیشرفت فرصتی برای به تصویر کشیدن دستاوردهای نظام اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان  ادامه داد: همانطور که رئیس جمهور با قدم زدن در شهر سنندج در کنار مردم نشان دادند که فضای مجازی با فضای واقعی تفاوت‌ها دارد ما هم با بردن دانش آموزان به مناطقی مانند توسعه نیشکر، گشت دریایی، صنایع فولاد، حفاری، نفت، سد‌ها و ... که در واقع توانمندی ما را نشان دهند در صدد نشان دادن پیشرفت‌های استان هستیم.

آقای حمیدی نژاد گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته با استانداری خوزستان، حمایت‌های نماینده فقیه و مجموعه مسئولان پای کار  اردو‌های راهیان پیشرفت در استان امروز با حضور دانش آموزان در مصلی اهواز بصورت رسمی آغاز شد.

به گفته او،  دانش آموزان متوسطه اول و دوم برای اردو‌های خارج از شهر و یا در محدوده شهر‌ها و دانش آموزان ابتدایی نیز به دانشگاه‌ها و موزه‌های دورن شهری اعزام می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از شرکت توسعه نیشکر  که پای کار بوده و  امکاناتی را برای اردو‌های راهیان پیشرفت مهیا ساخت  تشکر کرد.

نخستین گروه از دانش آموزان خوزستانی روز شنبه در قالب اردوی راهیان پیشرفت با فعالیت واحدهای صنعتی تولید شکر آشنا می شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.