مدیر فن بازار منطقه‌ای یزد از برگزاری نوزدهمین نشست سراسری فن بازار‌های منطقه‌ای کشور در روز‌های ۱۴ و ۱۵ آذرماه به میزبانی این استان خبر داد.

مسعود نیک سیرت مدیر فن بازار منطقه‌ای یزد گفت: این نشست هر ساله به میزبانی یک استان برگزار می‌شود و یزد اولین استانی است که برای دومین مرتبه میزبانی این نشست را بر عهده گرفته است.

او ارائه گزارش شبکه ملی فن بازار، تشریح برنامه‌های آتی شبکه و بررسی و به اشتراک گذاری آخرین تجربیات و دستاورد‌ها و اقدامات فن بازار‌های منطقه‌ای بین مدیران و کارگزاران شبکه را از مهمترین اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

نیک سیرت با اشاره به همزمانی این نشست با نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری این تقارن را فرصتی مغتنم برای معرفی بهتر توانمندی‌های فناورانه شرکت‌ها و صنایع استان دانست.

مدیر فن بازار منطقه‌ای یزد ادامه داد: با توجه به توانمندی‌های صنایع و پیشران بودن استان یزد در بسیاری از حوزه‌های صنعت و همچنین توانمندی‌های شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان، حضور مدیران فن بازار‌ها و بروکر‌های سراسر کشور در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری بستر مناسبی برای همرسانی‌های فرا استانی بین صاحبان و متقاضیان فناوری را فراهم می‌آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.