مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد گفت: غرفه این اداره، عنوان غرفه برتر در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فن بازار را دریافت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: به مناسبت هفته پژوهش، نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فن بازار استان یزد، به مدت سه روز از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ آذرماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برگزار شد.

فاطمی افزود: در این نمایشگاه، آخرین دستاورد‌های علمی، پژوهشی و فنآورانه دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزش عالی، پارک علم و فناوری و واحد‌های صنعتی و تجاری استان در غرفه‌های متعدد در معرض دید علاقه‌مندان به فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف، قرار گرفت.

او تصریح کرد: در این نمایشگاه، آخرین دستاورد‌ها و فعالیت‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد در قالب فیلم و تصویر و با اولویت مسائل پژوهشی و آموزشی به معرض نمایش گذاشته شد.

به گفته فاطمی در روز پایانی و در مراسم اختتامیه نمایشگاه با حضور مقامات استان از واحد‌ها و پژوهشگران برتر استان تقدیر به عمل آمد و همچنین لوح غرفه برتر این نمایشگاه به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد تعلق گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار