کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت:شرایط ناپایدار جوی، افزایش ابرناکی و بارش پراکنده باران در ۲۴ ساعت آینده برای این استان پیش بینی می‌شود.

محمدحسن باقری شکیب  گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری همراه با افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر همدان اکنون به چهار درجه سانتیگراد بالای صفر رسیده است گفت: سامانه بارشی از استان همدان در حال خروج است و در ۲ روز آینده دمای صبحگاهی در استان کاهش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشینه هوای این استان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن در این مدت زمان صفر گزارش شده است.

باقری شکیب گفت: هوای همدان طی ۲۴ ساعت آینده در گرمترین ساعت به ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن به یک درجه سانتیگراد زیر صفر برسد.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.