مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: فردا دوشنبه در بسیاری از نقاط این استان احتمال بارش‌های پراکنده باران وجود دارد.

محمد حسن باقری شکیب  گفت: از امروز تا پایان هفته آسمان استان، قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با وزش نسبتا شدید باد و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: فردا بارش پراکنده باران را در استان خواهیم داشت که وضعیت بارندگی در نقاط شمالی استان بیشتر خواهد بود.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت:از نظر دمایی فعلا تغییرات محسوسی نخواهیم داشت که از نظر پیش‌بینی‌های بلند مدت و فصلی، میانگین دمای آبان ماه، نیم تا یک درجه گرمتر از نرمال خواهد بود.

باقری شکیب گفت: معمولا بارش‌های پاییزی در استان ما از نیمه دوم آبان ماه آغاز می‌شود اما متاسفانه پاییز امسال فصلی کم بارش پیش‌بینی شده است.

او گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های بلند مدت، بارش‌های زمستانی استان در حد بیشتر از نرمال خواهد بود که با این حال درصد صحت و اطمینان در پیش‌بینی‌های بلند‌مدت، بین ۶۰ تا ۷۰ درصد است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت، اسدآباد با حداکثر دمای ۲۴ درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و قهاوند با حداقل دمای ۲ درجه به عنوان سردترین نقطه استان ثبت و گزارش شده است.

باقری شکیب گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهرستان همدان بین ۲۰ و ۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است که برای فردا این دما‌ها به ۲۲ و ۴ درجه خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.