نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در اجرای فرآیند انتقال نهایی مالکیت شرکت هفت‌تپه به توسعه نیشکر خوزستان شد.

محمد کعب عمیر گفت: خصوصی سازی و واگذاری نادرست و ناحق شرکت هفت تپه به برخی افراد خاص و بخش خصوصی ناکارآمد باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای این شرکت و کارکنان آن شد، اما امروز با یک واگذاری درست شاهد روز‌های خوشی در مجموعه بزرگ شرکت نیشکر هفت‌تپه هستیم

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: کارخانه شکر شرکت نیشکر هفت‌تپه به پنجاه سال پیش برمی‌گردد، به همین دلیل مدیریت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در برنامه‌ای جامع قصد دارد تکنولوژی جدید را جایگزین دستگاه‌های فرسوده نماید تا نفس تولید باز شود و تولید شکر به حدکثر میزان برسد.

به گفته این مقام مسئول، سرمایه‌گذاری و تحول در صنایع پایین دستی نیشکر و جانبی، از دیگر برنامه‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان برای بازگرداندن نیشکر هفت‌تپه به روز‌های طلایی است.

کعب عمیر می‌گوید: شرکت نیشکر هفت‌تپه این توانایی را دارد به که بتواند به سوددهی بسیار خوبی دست پیدا کند برای رسیدن به سود دهی و خروج از زیان نیازمند یک مدیریت و مالکیت بسیار خوب است که خداروشکر مالک جدید این شرکت صلاحیت و توانمندی لازم را دارد.

به گفته او، درصورت تکمیل فرآیند انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به توسعه نیشکر خوزستان به طور قطع با برنامه ریزی دقیق و منظم شاهد بازگشت روز‌های طلایی به این مجموعه خواهیم بود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در اجرای فرآیند انتقال نهایی مالکیت شرکت هفت‌تپه به توسعه نیشکر خوزستان شد و گفت: برای اینکه شاهد روز‌های طلایی و ایجاد صنایع پایین دستی نیشکر و جانبی همچنین افزایش اشتغال جوانان باشیم از دولت انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال نهایی مالکیت این مجموعه بزرگ به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.