مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود از مراکزی که بیشترین میزان دریافت کالا‌های تنظیم بازاری در شهر شیراز را دارند بازدید و ارزیابی می‌شوند.

علیرضا شیخ در حاشیه آغاز مانور نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه کالا‌های اساسی کلان شهر شیراز گفت: این مانور با به کار گیری پنج اکیپ نظارتی در مناطق ناحیه سپاره ثارالله انجام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این بازدید‌ها عرضه اقلام پروتئینی مانند مرغ و گوشت و دیگر کالا‌های اساسی بررسی می‌شود، گفت: بازدید‌ها به صورت اتفاقی و در ساعات اوج تقاضای بازار انجام می‌شود تا روند ورود کالا‌ها به فروشگاه و تحویل به خریداران به خوبی مورد بررسی قرار گیرد.

شیخ با بیان اینکه در بازدید‌ها از ظرفیت بسیج اصناف و بسیج ناحیه ثارالله شیراز بهره می‌گیریم، گفت: برآورد مان این است روزانه قریب به ۱۰۰ واحد صنفی بازدید شوند و تخلفات احتمالی در عرضه کالا‌های اساسی شناسایی و احصا شود.

او گفت: تقسیم‌بندی مناطق شهری شیراز برای بازدید‌های نظارتی متفاوت از تقسیم بندی نواحی شهرداری است و بر اساس پایگاه‌های بسیج تنظیم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار