مدیر حج وزیارت استان کرمان گفت: بروز رسانی اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع باعث افزایش سهمیه حج استان می‌شود.

ایرانمنش گفت: همه دارندگان فیش‌های حج تمتع باید با مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir نسبت به بروز رسانی اطلاعات خود اقدام کنند.

او افزود:  بروز رسانی اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع باعث می‌شود سازمان حج وزیارت برآورد دقیق تری نسبت به تعداد افراد متقاضی تشرف به حج داشته باشد و با اختصاص کاروان‌های مورد نیاز، تعداد بیشتری از استان به حج اعزام شوند.

ایرانمنش درباره دلایل و ضرورت تکمیل اطلاعات ودیعه‌گذاران حج تمتع، گفت: درحال حاضر بیش از ۳۵ هزار نفر در نوبت اعزام در استان به حج تمتع می‌باشند.

او بیان کرد: تاکنون حدود ۹ هزار نفر اطلاعات خود را تکمیل وبروز کرده اند و براساس سهمیه‌ای که هر سال اعلام می‌شود اعزام می شوند ، ما نیز باید برای اطلاع رسانی به موقع، با این افراد در ارتباط باشیم.

مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت: برای برخی از متقاضیان به دلیل خرید فیش، جابه‌جایی شهر یا استان محل سکونت، امکان برنامه ریزی‌های اعزام و آموزش و اطلاع رسانی مناسب در بستر شبکه‌های مختلف برای آینده به اندازه کافی وجود ندارد بنابراین ضروری است که زائرین اطلاعات  خود را بروز کنند.

 ایرانمنش با اشاره به گسترش راه‌های ارتباطی گفت:  همه دارندگان فیش‌های حج تمتع، اطلاعات خود از جمله شماره تلفن همراهشان را در سامانه ثبت و بروز کنند که این بروز رسانی به منظور ارسال بموقع پیام‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به حج برای متقاضیان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار