فرماندار و معاون فرماندار شهرستان بن به‌منظور بازدید و سرکشی از بانک‌ها و نحوه عملکرد آن‌ها در چند بانک شهرستان حضور یافتند.

رضا علی بیگی فرماندار شهرستان بن در دیدار با مدیران و کارکنان چند بانک شهرستان گفت: افزایش سهم شهرستان از منابع تسهیلات اشتغالزایی، سهولت اعطای تسهیلات و افزایش منابع بانک‌های شهرستان از منابع استانی را به عنوان بخشی از مطالبات حوزه بانکی شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

علی بیگی با تقدیر و تشکر از زحمات این بانک‌ها و خدمات ارائه شده به عموم مردم، افزود: بانک سپه ساختمان اداری را تعیین تکلیف کرده و عملیات اجرایی جهت احداث را آغاز به کار کند.


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد: بانک‌ها با ارائه بسته‌های تشویقی و حمایتی، تعداد حساب‌ها و افزایش نقدینگی را دستور کار قرارداده و رتبه شعبه‌ها را ارتقاء دهند.

فرماندار با اشاره به مصوبات جلسات و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تأکید کرد: پرونده‌های ارسالی از نهاد‌ها و سازمان‌های حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد برکت با توجه به اینکه معیشت خانواده‌های تحت حمایت آن‌ها مسأله مهم و ضروری است در کوتاه‌ترین زمان بررسی و پرداخت شود.

وی با اشاره به ابلاغ قانونی جوانی جمعیت اعلام کرد: پرونده‌های وام فرزندآوری و ازدواج جوانان از مسائل مهم نظام جمهوری اسلامی ایران و سیاست اصلی دولت سیزدهم است که بانک‌ها دغدغه و نگاه ویژه به پرداخت تسهیلات در این امر داشته و اهتمام لازم ورزیده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار