شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون جامعه مشاوران مالیاتی که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، خبر داد.

مدتی پیش آزمون جامعه مشاوران مالیاتی سال ۱۴۰۱ برگزار شد و تعدادی از متقاضیان با ارسال پیامی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور جزء پذیرفته شدگان در این آزمون اعلام شدند، اما پیام‌هایی که از سوی سازمان امور مالیاتی کشور برای متقاضیان ارسال شد آن‌ها را سردرگم کرده است به همین دلیل با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام من از پذیرفته شدگان آزمون جامعه مشاوران مالیاتی سال ۱۴۰۱ هستم که در دو زمان متفاوت برای من دو پیام ارسال شده است که یکی قبولی من را اعلام کرده و بعد از چند روز مجدد برای من پیامی ارسال شد که خبر از قبول نشدن اینجانب را می‌داد و ما الان بلاتکلیف هستیم چرا اول ما را جزء قبول شدگان اعلام کردند و بعد از مدتی گفته شد نمره حد نصاب کسب نشده است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.
پیام‌هایی که برای من ارسال شد به این ترتیب است.

پیام دریافتی اول متقاضی 
متقاضی محترم با عنایت به مساعدت رئیس کل محترم سازمان امور مالیاتی کشور و موافقت هیئت محترم تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی در خصوص برخورداری شرکت کنندگان آزمون ویژه عضویت در جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران از قانون تسهیل بهبود محیط کسب و کار در پذیرش جنابعالی جزء پذیرفته شدگان آزمون ۱۴۰۱ محسوب شده و می‌توانید از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ به سامان reg.iactc.r مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نمایید.

پیام دریافتی دوم متقاضی
متقاضی محترم با سلام، با عنایت به مصوب مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ هیئت محترم تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی، حسب اطلاعیه اولیه حد نصاب قبولی در آزمون ورودی جامعه حسب اعلام اولیه همچنان ۶۰ امتیاز می‌باشد. بر این اساس آن دسته از شرکت کنندگان محترم که حد نصاب مذکور را کسب ننموده اند جزء پذیرفته شدگان در آزمون محسوب نمی‌شوند.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
با سلام و احترام برای اینجانب هم چنین اتفاقی افتاد یعنی اول گفتن قلولید تازه من فقط برای چند نمره قبول نشده بودم الان بابد چیکار کنیم؟
آخرین اخبار