معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری کارگاه آموزشی، توجیهی و هماهنگی اعضای تیم‌های همیار آموزشی به منظور رشد توانمندسازی حرفه‌ای معلمان ابتدایی برای اولین بار خبر داد.

 حسنی، با بیان اینکه تلاش می‌شود تا توزیع مجلات رشد در مدارس و استفاده از محتوای متنوع و ارزشمند مجلات توسعه یابد، اظهار کرد: این مجلات متناسب با گروه‌های سنی و پایه‌ تحصیلی دانش آموزان و معلمان تهیه و توزیع می‌شود.

او افزود: ماهیانه بیش از ۱۸ هزار جلد مجله رشد با ۲۸ عنوان در مدارس ابتدایی استان توزیع می‌شود و تنها محتوای ارزشمند و مورد تایید وزارت آموزش و پرورش در کنار کتب درسی، مجلات رشد بوده که توسعه و افزایش پوشش آن در مدارس نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از برگزاری دومین کارگاه آموزشی، توجیهی و هماهنگی اعضای تیم‌های همیار آموزشی به منظور رشد توانمندسازی حرفه‌ای معلمان ابتدایی برای اولین بار خبر داد و تصریح کرد: این کارگاه، با هدف هماهنگی، همکاری و هم افزایی بیشتر اعضای تیم‌های همیار آموزشی در اداره تکنولوژی وبررسی محتوای ابتدایی استان برنامه ریزی و اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار