حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، در رأس هیأتی برای شرکت در دهمین نشست سراسری قضات و یکصدمین سالگرد تأسیس دیوان عالی روسیه وارد مسکو شد.

حجت الاسلام والمسلمین "سید احمد مرتضوی مقدم"، رئیس دیوان عالی کشور، در رأس هیأتی برای شرکت در دهمین نشست سراسری قضات و یکصدمین سالگرد تأسیس دیوان عالی روسیه و دیدار با مقامات قضایی روسیه، با استقبال کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و معاون رئیس دیوان عالی روسیه وارد مسکو شد.

در این سفر که به دعوت آقای لبدوف رئیس دیوان عالی روسیه صوت گرفت، روسای دیوان عالی و مقامات قضایی کشور‌های تاجیکستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان، ارمنستان و جمهوری آذربایجان نیز حضور دارند.

حجت ‎الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم تبادل و رایزنی پیرامون مسائل قضایی را از جمله اهداف این سفر عنوان کرد و گفت: آمادگی داریم در این دیدارها، نقطه نظرات، تجارب و دانش قضایی را با یکدیگر مبادله کنیم.

وی ادامه داد: در آخرین روز سفر دیداری با رئیس دیوان عالی روسیه خواهیم داشت و در این دیدار پیرامون مسائل مطرح شده تبادل نظر خواهیم کرد.

گفتنی است: امروز سه شنبه –هشتم آذرماه- مراسم افتتاحیه دهمین کنگره سراسری قضات روسیه با حضور میهمانان خارجی و روسای دیوان عالی کشور‌های ایران، ارمنستان، آذربایجان، کوبا، هند، قرقیزستان، ازبکستان و... برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ گزارشی از نحوه فعالیت شورای قضات فدراسیون روسیه و هیأت عالی قضات در این کنگره مطرح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار