سبزواری گفت: فرهنگ احترام به یکدیگر و قانون، حلقه گمشده جامعه کنونی است که نیاز به آموزش دارد.

حسین سبزواری فرماندار اردکان در نشست ستاد ساماندهی جوانان شهرستان اردکان گفت: مسئولانی که تخصص لازم را دارند در دانشگاه‌ها و مدارس حضور و به سوالات و شبهات دانشجویان و دانش آموزان پاسخ دهند.

او با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد کرسی‌های آزاد اندیشی اضافه کرد: اگر این فرمایشات به معنای واقعی و حقیقی اجرایی شده بود خیلی از سوالات به پاسخ رسیده بود.

فرماندار اردکان تاکید کرد: اینکه دانشجویان از مسئولان دانشگاه ترس و واهمه داشته باشند قابل قبول نیست، مسئولان باید به مطالبات و خواسته‌های دانشجویان توجه و محیط را برای آزادی بیان فراهم نمایند.

سبزواری اظهار داشت: حلقه مفقوده جامعه فرهنگ احترام است، رسانه‌ها و تربیون داران هم در این خصوص کم کاری کرده اند.

او یادآور شد: اگر این فرهنگ جا بیافتد که مسوولان به مردم احترام و خواسته هایشان را گوش دهند، مردم نیز رفتار مقابل داشته و از طرفی مردم نیز به هم وطنان خود احترام بگذارند و در راس همه، کل جامعه به قانون احترام بگذاریم، خیلی از مسایل حل می‌شود.

فرماندار اردکان تاکید کرد: به عقاید یکدیگر و قوانین احترام بگذارید تا شاهد خیلی از مشکلا ت و دغدغه‌های فکری نباشید.

رییس مجمع مشاوران جوان و مشاور امور جوانان استاندار یزد نیز در این نشست بیان کرد: در نشست و برخواست‌ها با جوانان احساس می‌کنیم که اراده ما و اراده آن‌ها در تضاد است.

زهیر حاجی حسینی گفت: دولت باید پیگیر مشکلات جوانان باشد مطمینا دشمن هم روی همین موضوع تاکید دارد.
او اظهار داشت: برای جوانان در گروه‌های مختلف فارغ از گروه بندی‌های سیاسی، فضا‌های گفتگو فراهم شود.

حاجی حسینی با بیان اینکه ستاد ساماندهی بالاترین نهاد تصمیم گیرنده در حوزه جوانان است تصریح کرد:
تقویمی برای برگزاری جلسات با زمان بندی‌های مشخص و موضوعات مختلف در حوزه جوانان از جمله ازدواج، اشتغال و مسکن تهیه و برنامه ریزی شود.

این مسوول با اشاره به اینکه فضایی برای برگزاری نشست‌های دانشجویی و جوانان برگزار شود تا نیاز‌های خودشان را راحت‌تر بیان کنند و برتشکیل شورای صنفی در دانشگاه‌ها جهت اموزش و مدیریت بهتر دانشجو‌ها در مسائل صنفی تاکید کرد.
شهرستان اردکان با سه بخش مرکزی، خرانق و عقدا در مسیر جاده ترانزیت شمال به جنوب کشور در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار