مسیر جدید حد فاصل میدان پرواز تا شهرک مسکونی رُز و دهکده ساحلی خلیج فارس در جزیره کیش به بهره برداری رسید.

بلوار جدید حدفاصل میدان پرواز تا دهکده ساحلی و شهرک مسکونی رُز با مسدود شدن مسیر دسترسی به شهرک مسکونی رُز و دهکده ساحلی به دلیل اصلاح مسیر‌های پیشین و تسهیل تردد ساکنان کیش، عملیات عمرانی این طرح اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آئین بهره برداری از این طرح، گفت: شرکت عمران، آب و خدمات کیش یکی دیگر از طرح‌هایی را که وعده داده بود در مدت یک ماه به مرحله افتتاح رساند.

مهدی کشاورز، گفت: این طرح با هزینه ۱۵ و نیم میلیارد تومان اجرا شد و طول آن یک و دو دهم کیلومتر و با عرض ۲۰ متری در طرفین این بلوار و حدود ۲۴ هزار متر مربع را شامل می‌شود.

او با بیان اینکه این طرح جایگزین جاده قدیمی می‌شود که از گذشته تک بانده بود و روشنایی نیز نداشت، گفت: با نصب تمام علائم راهنمایی و رانندگی، روشنایی کافی و خط کشی مطابق استاندارد در این طرح اجرا شده و ۱۰۰ درصد قابلیت بهره برداری دارد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در حوزه ترمیم و احداث تمام طرح‌های شهری که اولویت نخست مردم کیش است، اقدام خواهیم کرد.

با هدف تامین روشنایی این بلوار پس از خاک برداری، کابل کشی و اجرای فونداسیون پایه‌های روشنایی و چراغ‌های خیابانی LED با رویکرد کاهش مصرف انرژی در طول مسیر نصب شده است.

برای زیبایی بصری حاشیه بلوار پس از خاکبرداری و تسطیح و اجرای شبکه آبیاری با کاشت درختچه و بوته‌های گل متنوع در مجموع ده هزار متر مربع فضای سبز ایجاد شده است.

برچسب ها: طرح عمرانی ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.