خطیب مسجدالاقصی اظهارات رئیس حزب موسوم به قدرت یهود را نژادپرستانه و مردود دانست.

عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی اظهارات ایتمار بن غفیر رئیس حزب موسوم به " قدرت یهود" و نماز خواندن شهرک نشینان در مسجدالاقصی را نژادپرستانه و مردود دانست و گفت: نماز خواندن آنان در این مسجد به هیچ چیز اتکا ندارد.

به گزارش پایگاه اینترنتی شهاب، عکرمه صبری رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول کامل تهدیدات بن غفیر دانست و تاکید کرد: مردم فلسطین به او و دیگران اجازه نخواهند داد به حرمت مسجدالاقصی تعرض کنند.

او اظهار داشت: خطرات تهدید بن غفیر تنش اوضاع عمومی در مسجدالاقصی و درگیری و برخورد با نمازگزاران مسلمان در این مسجد را افزایش خواهد داد.

شیخ صبری هوشیاری ساکنان قدس درباره تلاش‌های تحریک آمیز شهرک نشینان را خواستار شد و گفت: نباید زمینه را برای تعرض آن‌ها به مسجدالاقصی فراهم کرد.

بن غفیر افراط گرا نامزد وزارت امنیت داخلی متعهد شد، تلاش کند تا وضعیت کنونی درباره نماز شهرک نشینان در مسجدالاقصی را تغییر دهد و کانون‌های شهرک سازی در کرانه باختری را تقویت کند و بخشنامه تیراندازی درباره فلسطینیان را تغییر دهد.

ده‌ها تن از شهرک نشینان بامداد امروز با حمایت شدید نظامیان اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند و آیین‌های تلمودی را در ورودی‌های این مسجد بجا آوردند و به صورت معکوس حرکت کردند.

همزمان با این موضوع، ساکنان داخل فلسطین اشغالی با اتوبوس‌ها به سمت شهر قدس حرکت کردند تا در مسجدالاقصی باقی بمانند و در آنجا اعتکاف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار