مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از تداوم عملیات اجرایی تکمیل ۴ طرح راهسازی و عمرانی در شهرستان گچساران خبر داد.

محمد راستا امروز در حاشیه بازدید طرح‌های عمرانی گچساران گفت: تکمیل ۴ طرح بزرگ بهسازی تقاطع شهرک صنعتی، چهاربیشه باباکلان به چرام در ۲ قطعه، بهسازی محور بی بی حکیمه رگ سفید و جاده کمربندی (قاطع غیر همسطح سراب ننیز و پشه کان) در گچساران هم اکنون در حال اجرا هستند.

او با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های توسعه زیرساخت‌های محور‌های مواصلاتی گچساران نیاز است، افزود: با اختصاص اعتبار‌های مورد نیاز و تکمیل این طرح ها، بیش از ۳۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان توسعه خواهند یافت.

راستا می‌گوید: ساخت جاده بی بی حکیمه به رگ سفید به طول ۱۵ کیلومتر و ۶۰۰ متر مربع که از عملیات اجرایی از سال ۱۳۹۷ آغاز شده، با پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصد در حال انجام است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد؛ عملیات اجرایی طرح بهسازی جاده شهرک صنعتی، چهاربیشه و باباکلان به چرام سال ۱۳۹۵ آغاز شده و در ۲ قطعه به طول ۱۹ کیلومتر با میانگین پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصد در حال اجرا است.

این مقام مسئول ادامه داد: جاده کمربندی (قاطع غیر همسطح سراب ننیز و پشه کان) گچساران از دیگر طرح‌های مهم راهسازی این شهرستان است که به طول ۷ کیلومتر با میانگین پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد در حال ساخت است.

راستا می‌گوید: بیش از ۲۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی در طرح‌های حوزه راه و شهرسازی گچساران در حالت فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.