مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر گفت:‌ ای کاش فدراسیون کشتی هم کمی مثل تیم بانک شهر به فکر مربیان سازنده سراسر کشور بود.

محمود اسماعیل‌پور مربی سازنده کشتی کشور با اشاره به قدردانی رضا یزدانی از مربیان پیشکسوت حاضر در تیمش، گفت: بیش از پنجاه سال است در عرصه کشتی کشور حضور دارم و شاگردان بسیاری را به رده‌های مختلف تیم‌ملی رساندم که اگر بخواهم نام هر کدام از آن‌ها را ببرم تعدادشان بیشمار است، به‌همین منظور از نام بردنشان خودداری می‌کنم.

وی با تاکید بر نادیده گرفتن زحمات مربیان سازنده از سوی فدراسیون کشتی، گفت: به مربیان سازنده و پیشکسوت کشتی در طول برگزاری مسابقات لیگ توجهی نشد در حالی که تیم بانک شهر با نگاه ویژه‌ای که در این خصوص اتخاذ کرده بود، من و هاشم حبیبی را به‌عنوان دو پیشکسوت در کادر فنی خود جای داد.

اسماعیل پور با اشاره به اینکه وابستگان به فدراسیون اجازه ندادند تیم بانک شهر امسال قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد شود، افزود: فدراسیون کشتی در حالی مدعی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر کشتی به بهترین شکل ممکن است که هر ساله خود مسبب اتفاقاتی خارج از شان ورزش اول کشور می‌شود.

مربی سازنده جویباری تاکید کرد: بر همگان روشن است اتفاقاتی که در لیگ برتر کشتی آزاد امسال رقم خورد، نتیجه ورود مستقیم افراد وابسته به فدراسیون کشتی است و وقتی رئیس فدراسیون ورودی به ماجرا ندارد برخی شبهات و شایعات را در پی خواهد داشت.

وی افزود: اگر فدراسیون کشتی سال آینده نیز به‌عنوان متولی درصدد برگزاری لیگ است، نگاه صرف مالی را کنار بگذارد و توجه ویژه‌ای نیز بر جنبه‌های فنی و اخلاقی ورزش اول کشور داشته باشد.

اسماعیل پور تصریح کرد: رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور فرصتی است تا اهالی کشور گرد هم آیند. این امر از دو جنبه مالی و فنی برای کشتی مفید است.

مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر با اشاره به مزیت‌های برگزاری رقابت‌های لیگ برتر گفت: امسال تنها برخی کشتی‌گیران به لحاظ مالی از برگزاری لیگ متنفع شدند در حالی که به‌دلیل بسیاری از اتفاقات در طول برگزاری رقابت‌ها نمی‌توان به فدراسیون نمره قبولی داد.

مرحله نهایی بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) جمعه ۲۷ ابان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در دیدار فینال، تیم بانک شهر با نتیجه ۵ بر ۵ و با امتیاز فنی مقابل تیم پتروپالایش بلیش تاکستان نتیجه را واگذار کرد و نایب قهرمان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار