توئیتر تصمیم دارد سرویس احراز هویت خود را با رنگ‌های مختلف برای افراد، شرکت‌ها و دولت‌ها ارائه کند.

توئیتر تصمیم دارد سرویس احراز هویت خود را جمعه هفته آینده با رنگ‌های مختلف برای افراد، شرکت‌ها و دولت‌ها ارائه کند.این درحالی است که چندی قبل و پس از ارائه سرویس تیک آبی تعداد کاربرانی که هویت سلبریتی‌ها و برند‌ها در این پلتفرم را جعل می‌کردند، به شدت افزایش یافت.

 به نقل از رویترز،  ایلان ماسک دیروز اعلام کرد تیک با رنگ طلایی برای شرکت ها، رنگ خاکستری برای دولت‌ها و رنگ آبی برای افراد از جمله سلبریتی‌ها به کار می‌رود.

او در این باره گفت: هرچند این فرایند ناراحت کننده، اما لازم است.حساب‌های کاربری تایید شده قبل از فعال شدن تیک توسط کارمندان انسانی احراز هویت می‌شوند.

سرویس تیک احراز هویت با حق اشتراک حداقل ۸ دلار در ماه، در صورت تایید کاربران به آن‌ها اجازه می‌دهد یک لوگوی کوچک‌تر و ثانویه برای سازمانشان داشته باشند.

این پلتفرم دوشنبه هفته گذشته ارائه دوباره این سرویس را به تعویق انداخت تا آن را اصلاح کند، زیرا انتظار می‌رود این سرویس به افزایش درآمد توئیتر کمک کند، آن هم در وضعیتی که ماسک سعی دارد پس از خرید پلتفرم به قیمت ۴۴ میلیارد دلار، آگهی دهندگان آن را حفظ کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.