سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : واحد‌های اداری و اماکن آموزشی و فرهنگی و مساجد این شهرستان که به دلیل نبود اعتبار با گذشت چندین سال از وقوع زلزله سال‌های ۹۶ و ۹۷ راکد مانده و روند ساخت آن‌ها تعطیل شده است پیشرفت فیزیکی ۱۵ تا ۹۵ درصدی دارند.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : برای تمام واحد‌های آسیب دیده که شامل ۱۵ واحد اداری، آموزشی، مساجد و فرهنگی و خدماتی هستند، ۵۲۸ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار مصوب شده که به دلیل نداشتن اعتبار روند ساخت آن‌ها متوقف شده است.

وی یکی از این ساختمان‌ها را فرمانداری این شهرستان مرزی نام برد که با ۲ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا با ۱۰۰ هزار میلیون ریال اعتبار مصوب و تخصیص یافته پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی دارد که اکنون این طرح متوقف شده است و نیاز به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل دارد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: ساختمان اداری صنعت، معدن تجارت با ۱۸ هزار میلیون ریال اعتبار مصوب و اختصاص یافته ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دیگر طرحی است که راکد مانده و برای تکمیل مراحل پایانی ساخت این طرح پنج هزار میلیون ریال برای نصب سامانه‌های سرمایشیی و گرمایشی آن نیاز است.

حیدری اضافه کرد: ساختمان جمعیت هلال احمر قصرشیرین با ۳۰۰ متر مربع زیربنا و ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند ۶۰هزار میلیون ریال اعتبار، ساختمان کتابخانه دهخدا با ۸۴۴متر مربع زیربنا و ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند ۸۰ هزار میلیون ریال است.

او گفت: ساختمان شهرداری با یک هزار و ۲۵۴متر مربع زیربنا و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند ۵۰ هزار میلیون ریال اعتبار، ساختمان نیروی انتظامی با ۵۰۰متر مربع و ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند ۲۰ هزار میلیون ریال، ساختمان اداری شیلات با ۳۰۰ متر مربع زیربنا و ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند ۴۰هزار میلیون ریال اعتبار است.

وی دیگر پروژه‌ها را شامل ساختمان اداره استاندارد قصرشیرین با ۵۶۰ متر مربع زیربنا نیازمند ۷۰ هزار میلیون ریال اعتبار و ساختمان آموزشی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قصرشیرین با یک هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا و ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند ۲۰ هزار میلیون ریال اعتبار بیان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.