تعطیلی چند ساله شهربازی شهرکرد و بی‌توجهی برای راه‌اندازی مجدد این مجموعه گلایه‌های متعددی را از سوی شهروندان شهرکردی در پی داشت.

سیدرضا هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: قطعات و وسایل بازی موجود در این شهربازی فاقد هرگونه استاندارد هستند، این وسایل عمر حداقل ۲۰ ساله دارند که با شرایط و ضوابط نمی‌توانند ایمنی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: برای راه‌اندازی شهربازی شهرکرد با وسایل بازی استاندارد، مزایده‌ای برگزار شد و برنده مزایده مشخص شده است و با کشمکش‌هایی که برای واگذاری با راه و شهرسازی داشتیم، بالاخره مجوز بهره‌برداری و راه‌اندازی از این مجموعه صادر شد.


بیشتر بخوانید


هاشمی با بیان اینکه پیمانکار راه‌اندازی شهربازی پارک ملت شهرکرد مشخص شده است، گفت: برای فروش وسایل بازی اسقاطی موجود در شهربازی مزایده برگزار شده است، هنوز فرصت برای خرید این وسایل وجود دارد، باید این وسایل از شهربازی خارج شود تا بتوانیم مجموعه را تحویل پیمانکار بدهیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرکرد بیان کرد: بهره‌بردار تا اردیبهشت سال ۱۴۰۲ فرصت دارد که تجهیزات و وسایل بازی جدید را در شهربازی نصب کند، امیدواریم که این شهربازی درخور مردم استان باشد.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار