مدیر موسسه ایثار اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، سالن اختصاصی دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی این دستگاه افتتاح شد.

وحید صالحی اظهار داشت: این سالن مجهز به چهار تخته دارت، امکانات تمرینی و مسابقه‌ای مناسب جهت استفاده علاقمندان به ورزش دارت می‌باشد و مراحل آماده سازی آن با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال صورت گرفت.

وی افزود: هدف از راه اندازی این سالن ورزشی اختصاصی، توسعه سلامت ورزشی در بین جامعه ایثارگری، جلوگیری از ابتلای آنان به انواع بیماری‌ها و همچنین فعالیت در بخش ورزش همگانی و قهرمانی و همچنین پرورش ورزشکاران نخبه برای حضور در مسابقات ملی، بین‌المللی و جهانی است.

صالحی اضافه کرد: سالن تنیس روی میز دارای شش میز و سالن اختصاصی و فوتبال دستی نیز دارای سه میز اختصاصی می باشد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه اولویت استفاده از سالن اختصاصی دار، تنیس روی میز و فوتبال دستی با ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا است، اظهار داشت: ورود برای عموم آزاد خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ از این سالن استفاده نمایند.

صالحی تصریح کرد: ورود برای بانوان در روز‌های فرد از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ و آقایان از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ به سالن اختصاصی دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی موسسه ایثار مجاز است.

وی گفت: همچنین آقایان در روز‌های زوج می‌توانند از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ از این سالن استفاده کنند.

صالحی ادامه داد: موسسه ایثار دارای ۱۳ مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی است که هم اکنون در حال خدمات دهی به جامعه ایثارگری و عموم مردم می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار