دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از ارسال ۷۳ اثر هنرمندان استان به جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت با عنوان بغض بلوط خبر داد.

محمود پیروزه با اشاره به برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «بغض بلوط» در سال‌جاری، افزود: این جشنواره، مرحله استانی بیست‌وچهارمین کنگره شعر دفاع مقدس است که با عنوان «بغض بلوط» در استان کهگیلویه‌وبویراحمد فراخوان داد.

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد:  این جشنواره در محور‌های «عمومی دفاع‌مقدس»، «دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی»، «شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی»، «شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین»، «شعر دفاع مقدس و جنگ نرم»، «شعر دفاع مقدس و نقش زنان» و «شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان» برگزار شد.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشواره تیرماه امسال منتشر شد، یادآور شد: شاعران علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره تا ۲۰ آبان‌ماه فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه استانی ارسال کنند.

پیروزه ادامه داد: در مجموع ۷۳ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت در استان کهگیلویه‌وبویراحمد ارسال شد که داوری این آثار در آذرماه انجام و آثار برگزیده معرفی می‌شود.

وی اضافه کرد: اشعار برگزیده در جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت، علاوه بر دریافت جوایز در مرحله استانی، به بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس ارسال می‌شوند و در صورت برگزیده شدن، جوایز جداگانه‌ای به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.