فرماندار گچساران از سرمایه گذاری بیش از یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم برای توسعه محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

روانبخش دهیم خوب افزود: این میزان اعتبار برای طرح های کنار گذر، جاده گچساران- باباکلان و گچساران به گناوه هزینه شد.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۲۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی ، آسفالت راه های روستایی، اجرای شبکه روشنایی، ارتقا روشنایی، لکه گیری هندسی، لکه گیری و روکش آسفالت هزینه شد.

دیهیم خوب ابراز کرد: هم اکنون در زمینه طرح های حوزه راه و شهرسازی این شهرستان مشکل خاصی وجود ندارد و تمام طرح های عمرانی حوزه راه در این شهرستان فعال هستند.

وی با بیان اینکه برای جاده کمربندی در منطقه سرآبننیز این شهرستان زیر گذری ساخته خواهد شد گفت: در این راستا برای چند طرح عمرانی در حوزه راه یک کد تعریف شده که جابجایی اعتبارات در این زمینه انجام شده است.

فرماندار گچساران افزود: هم اکنون طرح کمربندی، گچساران به بی بی حکیمه و گچساران به گناوه فعال است.

دیهیم خوب با بیان اینکه در زمینه زیر ساخت های راههای گچساران هیچ مشکل خاصی وجود ندارد گفت: طرح عمرانی جاده کمربندی این شهرستان در سال گذشته راکد بوده که با پیگیری های نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی فعال و بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال برای این طرح در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: همچنین برای طرح عمرانی جاده گچساران - گناوه قطعه سوم بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال امسال در نظر گرفته شده و این طرح در سال گذشته غیر فعال بوده است.

دیهیم خوب گفت: همچنین در دولت سیزدهم بهسازی و آسفالت جاده نیمدور – اسپر موگ، بهسازی جاده نیمدور ، اسپر، موگ،بهسازی جاده پشه کان ، بهسازی و آسفالت راه های روستایی سر آب ننیز ، اجرای شبکه روشنایی پل پاسگاه عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد ، ارتقا روشنایی باشت،گچساران- لکه گیری هندسی در سطح استان (جاده کمربندی گچساران) ، لکه گیری و رو کش آسفالت پل بریم باشت- خیرآباد- گچساران و لکه گیری و روکش آسفالت محور گچساران- بی بی حکیمه انجام گرفت.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه از طرح های عمرانی این شهرستان برای رفع مشکلات روز جمعه بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.