فرماندار گچساران گفت: توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی این شهرستان با صرف بیش از ۵۱ میلیارد ریال اعتبار محقق شد.

روانبخش دیهیم خوب به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی گچساران با صرف ۵۱ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال اعتبار در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: از این میزان اعتبار‌های هزینه شده ۱۳ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال از محل اعتبار‌های عمرانی و ۳۸ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال از محل اعتبار‌های داخلی از پارسال تاکنون هزینه شده است.

او می‌گوید: این میزان اعتبار برای اجرای شبکه برق، گاز، آب، روشنایی، تکمیل خط انتقال آب، خرید و نصب ترانسفورماتور، اجرای زیرسازی و آسفالت در شهرک‌های صنعتی این شهرستان هزینه شد.

به گفته دیهیم خوب؛ از میزان اعتبار هزینه شده ۲۷ میلیارد ریال برای اجرای شبکه توزیع برق، ۱۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای اجرای زیرسازی و آسفالت، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای اجرای توزیع شبکه گاز، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای تکمیل خط انتقال آب بوده است.

فرماندار گچساران ادامه داد: پارسال ۵۱ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال از محل اعتبار‌های عمرانی برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اختصاص یافت که بیش از ۱۳ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال تخصیص یافت.

فرماندار گچساران با بیان اینکه امسال ۳۰ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال برای شهرک‌های صنعتی گچساران اختصاص یافته است، اضافه کرد: همچنین امسال ۱۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌های طرح‌های دانش بنیان برای این مجموعه امسال مصوب شده است.

به گفته دیهیم خوب؛ امسال برای ناحیه صنعتی ناصر آباد گچساران ۳ میلیارد ریال از محل اعتبار‌های عمرانی مصوب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.