مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه زنان نقش تاثیر گذاری در جامعه دارند گفت: دختران حاج قاسم سلیمانی توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی خواهند کرد

حجت الاسلام سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، در اختتامیه رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی گفت: در برابر تهاجمات فرهنگی امروز وظیفه همگان است که به تربیت و پروش جوانان در راستای افزایش آگاهی و بصیرت شان بپردازیم.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه استکبار جهانی امروز هدف اصلی اش گمراه کردن جوانان است گفت:
رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی از طرح‌های مهم سراسری است که در گیلان اجرایی شده است.

وی گفت: در این طرح دختران فعال گیلانی نیز حضور پر رنگ داشته و طرح‌های ارزشمندی ارائه دادند که جای تقدیر تشکر دارد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه دختران امروز مادران فردای جامعه هستند افزود: امروز به خود می‌بالیم که دختران با استعداد‌های فوق العاده در این مرز بوم داریم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه این طرح آغاز نهضت مومنانه برای آمادگی هرچه بهتر ظهور امام زمان (عج) است گفت: امروز بانوان ما بیش از پیش باید در برابر توطئه‌های و نقش‌های شوم دشمنان هوشیار و توانا باشند.
وی به شکل گیری تمدن اسلامی در جهان اسلام پرداخت و افزود: در این مسیر زنان نقش ارزنده‌ای دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه این سه روز آموزش حاج قاسم سلیمانی یک نوع اعتکاف اجتماعی بود گفت: این طرح به عناوین مختلف ادامه دار خواهد بود.
حجت الاسلام مهدوی افزود: دختران حاج قاسم سلیمانی با رفتار و منش، ایمان و تقوای بالایشان می‌توانند در محیط‌های مختلف موثر باشند و شعارهایتان به نوعی بهشت ساز و عطر خدایی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.