نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک دشمنی‌ها و توجه‌های دیرینه استکبار جهانی با ملت ایران را تشریح کرد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به دشمنی‌ها و توجه‌های دیرینه استکبار جهانی با ملت ایران گفت: ت دشمن از توان، دانش، تخصص و قدرت ایران اسلامی به وحشت افتاده و همواره از ایران قدرتمند واهمه داشته است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به دستاورد‌های رفیع و چشمگیر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی و علمی افزود: دشمن با بکارگیری توطئه‌های مختلف با استفاده از ابزار‌های متنوع رسانه‌ای جنگ همه جانبه‌ای را برای جلوگیری از رسیدن ایران به تعالی و توسعه آغاز کرده است.

او اضافه کرد: حوادث اخیر آزمونی بزرگ برای مردم، مسئولین و برخی خواص است که با شناخت دقیق حوادث و توطئه‌های دشمن در برابر ناامنی، سوریه سازی و تجزیه طلبی کشور ایستادگی کرده و از امنیت موجود که با جانفشانی ایثارگران و به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده دفاع کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: در حوادث اخیر دشمن به سرکردگی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی تمام توان دشمنی خود را به میدان آورده و برخی عمال خود فروخته داخلی که با وعده‌های پوچ نظیر پول، ویزا و اقامت در کشور‌های غربی به وطن خود پشت کرده‌اند را دستمایه ایجاد فتنه و آشوب در کشور کرده ایت.

او ادامه داد: مردم بصیر و آگاه ایران با حضور در عرصه‌های مختلف با هوشیاری و پشتیبانی از نظام توطئه‌های دشمنان را با شکست محکوم کردند.


آیت الله دری نجف آبادی گفت: دستاورد‌های رفیع ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی و علمی چشمگیر است و دشمن از توان، دانش، تخصص و قدرت ایران اسلامی به وحشت افتاده و همواره از ایران قدرتمند واهمه داشته است.

او افزود: دشمن با بکارگیری توطئه‌های مختلف با استفاده از ابزار‌های متنوع رسانه‌ای جنگ همه جانبه‌ای را برای جلوگیری از رسیدن ایران به تعالی و توسعه آغاز کرده که می‌توان با روشنگری صاحبان قلم و بیان در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن به خصوص در فضای مجازی ایستادگی کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، فرهنگ، سیره، دستاورد‌ها و نقش‌آفرینی شجره طیبه بسیج را موجب خدمت به مردم، دفاع از کشور، رشد و توسعه علمی و عمرانی و سازندگی ایران اسلامی دانست.

او تصریح کرد: در تمام عرصه‌های خطیر انقلاب شجره طیبه بسیج پیشگام و پیشقدم بوده و در فداکاری در راه حق و دفاع از آرمان‌های اسلام ناب محمدی همواره میدان داری کرده و در کنار رشادت‌های تمام رده‌های نیرو‌های مسلح با تبعیت از فرهنگ عاشورا، چون سدی محکم در برابر زیاده‌خواهی‌ها و دشمنی‌های استکبار و دشمنان انقلاب ایستاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.