حجت الاسلام عبداللهی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: اقدامات تروریستی نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان ملت ایران است.

حجت الاسلام عبداللهی امام جمعه موقت اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اراک در مصلای بیت المقدس این شهر گفت: اقدامات تروریستی و به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع و بی گناه کشور به خصوص در اماکن مقدس نشان دهنده ناچاری و استیصال دشمنان اسلام و قرآن است.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: اقدامات تروریستی در هیچ جای دنیا از نقطه قوت تلقی نشده و انجام این اقدامات در آستان مقدس شاه چراغ و حرم حضرت احمدبن موسی (ع) در شیراز نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان اسلام و انقلاب بوده و یک بار دیگر خباثت و ذات پلید آن‌ها را برای ملت ایران آشکار کرد.

او با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب باید مباشران و پشتیبانی کنندگان اصلی این جنایت دستگیر شده و به سزای اعمالشان برسند اضافه کرد: به خاک و خون کشیدن ده‌ها زن و مرد و کودک بی گناه و نمازگزار در مکان مقدس و هنگام استجابت دعا حرکتی مذموم نزد همگان است.

امام جمعه موقت اراک تصریح کرد: افرادی که با دروغ و کشته سازی قبل از اینکه مسئله روشن شود نظام را متهم کرده و نوجوانان را به خیابان‌ها کشاندن باید در پیشگاه ملت ایران پاسخگو باشند.

او ادامه داد: از حقوقدانان و افراد تاثیرگذار انتظار می‌رود در این زمینه به وظایف خود به خوبی عمل کنند مسائل را برای مردم تدوین کنند، باید و جامعه را از توطئه‌های دشمنان آگاه و هوشیار کنند. /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.