با پیشرفت چشمگیر نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان، پیش بینی شده است تا پایان سال ۵ هزار واحد تحویل متقاضیان شود.

دبیر شورای مسکن استان  سیستان و بلوچستان گفت : به منظور کمک به تولید، رونق اقتصاد، اشتغال و عمران و آبادانی استان تمام انجمن‌ها و پیمانکاران طرح نهضت ملی مسکن ملزم به خرید تولیدات استانی هستند.

اکبری گفت: ۱۹ هزار و ۸۷۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی استان با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد در دست ساخت است.

وی افزود: پیش بینی می شود تا پایان امسال  حدود ۵ هزار واحد آن آماده بهره برداری شود.

دبیر شورای مسکن استان ادامه داد: پیشرفت فیزیکی مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان اشتغال حدود ۲۲ هزار جوان جویای کار را در استان فراهم کرده است .

اکبری با بیان اینکه توسعه افقی شهرها یکی از اقدامات مطلوب برای خانه‌دار شدن شهروندان است گفت: به منظور برخورداری همه مردم از مزایای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک در صورت وجود زمین امکان ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: برای افرادی که در شهرهای کوچک به صورت شخصی واحدی را می‌سازند و یا برای سازندگان حرفه ای این امکان فراهم شده است که با ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن تقاضای تسهیلات خودمالکی داشته باشند.

دبیر شورای مسکن استان افزود : بیش از ۲۰ هزار متقاضی در سراسر استان تاکنون اقدام به واریز وجه کرده اند که احداث مسکن برای ثبت‌ نام کنندگان نهضت ملی مسکن منوط به پرداخت آورده متقاضیان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار