مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گزارشی از وضعیت شرکت های دانش بنیان و تولیدات سلامت محور، وضعیت تجهیزات ملزومات پزشکی در کشور ارائه کرد.

روح الله مزینانی، با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در شرکت‌های دانش بنیان، افزود: باید تولیدات شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت برای رفع نیاز‌های این حوزه باشد.

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با تاکید بر وحدت رویه در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، خواستار همکاری بیش از پیش مجموعه‌های بهداشتی و درمانی برای شناسایی نیاز‌های حوزه سلامت شد.

او گفت: اداره کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از شرکت‌های دانش بنیان و تولید کننده داخلی که نیاز‌های حوزه سلامت را برطرف می‌کنند، حمایت ویژه‌ای می‌کند.

وی در خصوص قوانین و مقررات تولیدات داخلی حوزه سلامت، قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و سامانه ستاد، توضیحاتی ارائه کرد و با تاکید بر جلوگیری از تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی فاقد کیفیت و آسیب رسان به سلامت مردم، از مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواست تا بیش از پیش بر کیفیت کالا‌های تولیدی حوزه سلامت نظارت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار