فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: براساس سند ملی آمریکا، ایران بزرگترین تهدید پیش رو این کشور محسوب شده و آنان نیز از هیچ گونه دشمنی با ما روی گردان نخواهند بود.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی  فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در خطبه‌های پیش از نماز جمعه این هفته  با اشاره به اینکه راهبرد دشمنی آمریکا با ملت ایران همیشه ثابت بوده، گفت: براساس سند ملی آمریکا، ایران بزرگترین تهدید پیش رو این کشور محسوب شده و آنان نیز از هیچ گونه دشمنی با ما روی گردان نخواهند بود.

سردار رفیعی آتانی  اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان جبهه حق پیشتاز بوده و در حال زمینه سازی برای ظهور امام عصر (عج) است.

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: از روز‌های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی مردم به صورت خودجوش در کوچه و خیابان و موقعیت‌های متفاوت از عزت، حیثیت و دارایی انقلاب به نحو چشمگیری حفاظت کردند.

سردار آتانی ادامه داد: با وجود آنکه دشمنان ما حوادث گوناگونی را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای ما رقم زده اند، اما بسیج همیشه و در تمامی عرصه‌ها حضور چشمگیری داشته تا زمانی که فرمان تشکیل بسیج از سوی امام راحل صادر شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج در عالی‌ترین سطوح جنگ وارد کارزار نبرد با دشمنان انقلاب شد، افزود: این در حالی است که در حوادث اخیر به پیکره این نیروی مردمی جفا شد که این امر ناشی از برخی ناآگاهی‌ها بود، زیرا بسیج در بالاترین سطح تبلیغی و هدایت جنگ و پیچیده‌ترین عملیات‌های دوران جنگ تحمیلی حضوری فعال داشت و در حوادث و بلایای طبیعی نیز وارد عرصه جهاد شده است.

به گفته فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، تاریخ ایران اسلامی از حربه‌ها و تلاش‌های دشمنان، به ویژه آمریکای خونخوار سرشار از نقشه‌های شوم آنان است.

سردار آتانی خاطر نشان کرد: آمریکا در سند راهبردی خود سه تهدید را برای خود متصور است که نخستین آن تهدید اقتصادی از سوی چین، دومین آن قدرت دفاعی روسیه و سومین آن نیز تهدید فرهنگ بسیج ایرانی است.

وی با بیان اینکه آمریکا چندان نگرانی از سوی چین و روسیه را متصور نیست، گفت: این کشور نگران قدرت سوم است، قدرتی که مقام معظم رهبری از آن به تعبیر جبهه مقاومت یاد می‌کنند، محور جبهه مقاومت ایران است که قدرت را در جهان به دست خواهد گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با اشاره به اینکه مدل حکمرانی جدیدی در جهان در حال شکل گیری است، تصریح کرد: در طول ۴۳ سال گذشته پیش‌بینی‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب همه محقق شده و به طور قطع نیز در نقشه آینده قدرت جهان، آمریکایی وجود نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.