طرح پایش مصرف گاز با هدف مدیریت انرژی و صرفه‌جویی، در خراسان جنوبی آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: بر اساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن از سوی معان اول رئیس جمهور و ابلاغ به همه ادارات و نهاد‌های دولتی در جهت رعایت حداکثر صرفه جویی، شرکت گاز خراسان جنوبی اقدام به پایش مصرف گاز در ادارات و ارگان‌های دولتی کرده است.

محمودی با اشاره به انجام ۱۰۹ پایش از ابتدای آذر ماه در استان افزود: مطابق بخشنامه صرفه جویی، ادارات و ارگان‌های دولتی باید در وقت اداری نسبت به رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد) اقدام و در ساعات غیر اداری و روز‌های تعطیل، سامانه‌های گرمایشی را خاموش کنند.

او اظهار کرد: در راستای انجام این مأموریت، بازرسان شرکت گاز استان با مراجعه منظم و روزانه به ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی نسبت به پایش و کنترل دمای مصرف گاز طبیعی در ادارات (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) اقدام و در صورت عدم رعایت، پس از اخطار کتبی و بازرسی مجدد نسبت به قطع گاز اداراتی که از مفاد بخشنامه پیروی نمی‌کنند، اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام اینکه در ایام سرد تامین گاز پایدار برای بخش خانگی در اولویت است از مدیران ادارات دولتی درخواست کرد تا با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی یاری رسان شرکت گاز در این امر باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار