فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری ۲ نفر از عاملان و محرکان ترغیب مردم به اغتشاش در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی خبری مبنی بر اینکه تعدادی از افراد با استفاده از فضای مجازی سعی در به انحراف کشاندن اعتراضات قانونی مردم بودند و با انتشار پست‌های تحریک آمیز مردم را به اغتشاش ترغیب می‌کردند که موضوع دستگیری آنان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه روزی، توانستند ۲ نفر از عاملان و محرکان ترغیب مردم به اغتشاش در فضای مجازی را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: این افراد با انتشار فراخوان در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، مبنی بر شرکت در تجمعات و توهین به مقامات، سعی در ایجاد بلوا و به انحراف کشاندن تجمعات قانونی مردم بودند که با هوشیاری پلیس شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زاده از معرفی متهمان به مرجع قضائی و بازداشت این فرد خبر داد و از شهروندان خواست: ضمن کنترل فرزندان خود از دامن زدن به شایعات در فضای مجازی که از سوی معاندان نظام منتشر می‌شود خودداری کرده و در صورت هرگونه مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.