معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از ایمن سازی جاده طالقان به هشتگرد و استقرار نیرو‌های خدماتی و امدادی در این جاده خبر داد

 افضلی گفت: جاده طالقان به هشتگرد به طول ۳۰ کیلومتر یکی از محور‌های مواصلاتی مهم استان البرز است که وجود برخی نواقص مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده بود.

وی با بیان این که دستگاه‌های خدمات رسان امدادی و خدماتی و انتظامی موکلف به استقرار دایم در این جاده شده اند، افزود: متاسفانه در گذشته برخی از علایم راهنمایی و رانندگی و گاردیل‌های کنار جاده این محور به سرقت رفته است که با حضور دستگاه‌های امدادی و خدماتی علاوه بر برطرف شدن مشکل از سرقت دوباره این علایم پیشگیری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تونل ۹۵۰ متری این جاده که تا کنون پیشرفت فیزیکی چندانی هم نداشته با اختصاص اعتبار ویژه سرعت مطلوبی خواهد گرفت و حداکثر تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

افضلی با بیان این که به هیچ عنوان تصمیمی برای انسداد دایم این جاده در فصل زمستان نخواهیم داشت، افزود: تردد در این جاده برقرار خواهد بود و از شهروندان هم درخواست داریم در هنگام رانندگی در این جاده حتما به نکات ایمنی توجه ویژه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.