گزارش شهروند خبرنگارمان از ایمن نبودن جاده هشتگرد-طالقان حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چندی پیش جاده هشتگرد-طالقان بعد از دو دهه در آیین پرطمطراق و با  کلی پیش خبر و سر و صدا به بهره برداری رسید.

از همان ابتدا رعایت کامل نکات ایمنی در این جاده در هاله ای از ابهام قرار داشت و مطالبی هم راجع به آن مطرح بود که در سر و صدای آیین افتتاح آن گم شد.

ماجرا را با قزوینیان، معاون ساخت و مهندسی راه و شهرسازی البرز درمیان گذاشتیم.

قزوینیان در این باره با بیان این که طرح احداث جاده هشتگرد-طالقان بعد از بیست و یک سال به سرانجام رسید، گفت: تمام تلاش مان را کردیم تا شرایط ایمنی جاده را تا قبل از افتتاح به حداکثر برسانیم.

او افزود: این محور تا این لحظه ایمنی خوبی داشته است، تکمیل کارهای باقی مانده و ایمنی این طرح تا پایان امسال کامل می شود.

قزوینیان گفت: مقدمات خرید چهارصد نیوجرسی را فراهم می کنیم که به ایمنی بیشتر محور هشتگرد-طالقان کمک می کند.

او افزود: این محور از نظر تابلو و علائم نواقصی دارد بنابراین از طریق همکاری با راهداری قرار شد بخشی از کارهای شانه سازی این محور نیز انجام شود.

معاون ساخت و مهندسی راه و شهرسازی البرز گفت: در استاندارد جهانی همه راه ها روشنایی ندارد و روشنایی بیشتر در محورهایی انجام می شود که مه گیر است.

او افزود: تلفن همراه در این مسیر آنتن ندارد و در تلاش هستیم که این اتفاق بیفتد البته تا وقتی که تامین برق انجام نشود، ایجاد آنتن هم ممکن نیست.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.