استاندار البرز از بهره برداری ۶ طرح مهم و کلیدی که در دوره دولت‌های یازدهم و دوازدهم در البرز آغاز شده، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،شهبازی، استاندار البرز در نشست برنامه ریزی برای بهره برداری از طرح ‌های نیمه کاره که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در البرز آغاز شده، گفت: به پایان دولت نزدیک می‌شویم و با مروری بر روند اقدامات می‌توانیم مشاهده کنیم که در این مدت اقدامات بزرگی برای ارتقا زیرساخت‌های استان در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

استاندار البرز افزود: در ۳ سال اخیر طرح ‌های بزرگی در البرز به ثمر رسید، که مدت‌ها مورد مطالبه و نیاز مردم بود همچنین سرانه‌های بسیاری در بخش‌های مختلف ارتقا یافت.

شهبازی گفت: اکنون نیز براساس دستور رئیس جمهور در حال اجماع طرح‌ها هستیم و ۶ طرح محوری در البرز احصا شد که آغاز آن‌ها در این دولت بوده و بیشترین پیشرفت خود را به ویژه در ۳ سال اخیر داشته اند.

او افزود: طرح های بیمارستان یون درمانی و ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج، قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج، راه هشتگرد-طالقان که ۲ دهه پیش آغاز شده بود، بیمارستان فردیس و ساختمان آب و خاک که باید تا پایان کار دولت مورد بهره برداری قرار گیرند.

استاندار البرز گفت: در این راستا منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال و افتتاح اولین پست برق ۴۰۰ کیلوولت البرز در باغستان کرج نیز در دستور کار قرار دارد.

شهبازی افزود: طرح‌های اقتصادی بسیار مهمی نیز وجود دارند که برای این امر نیز هماهنگی‌های لازم انجام گرفته است.

او گفت: بازدید‌ها و رصد‌های مستمر باید در دستور کار مدیران مربوطه باشد تا روند تکمیل این طرح ‌ها تسریع شود.

استاندار البرز افزود: شهردارکرج نیز اعلام کرد که تا پایان خردادماه امسال طرح ‌های این حوزه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

شهبازی افزود: مجموعه مسئولان استان با همراهی دستگاه‌های نظارتی در استان بسیج شده اند که این امور به نحو مطلوب پیگیری و اجرایی شود.

انتهای پیام/ ر . ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.