قوماندان مرکز آموزشی وزارت داخله در شمال افغانستان اعلام کرد هیچگونه تبعیض قومی و مذهبی در پذیرش نیروهای پلیس وجود ندارد.

قوماندان مرکز آموزشی وزارت داخله در شمال کشور می گوید: پلیس های فارغ شده از آکادمی آموزشی متشکل از اقوام و مذاهب مختلف است و هیچگونه تبعیض قومی و مذهبی در پذیرش نیروهای پلیس وجود ندارد.

مولوی فضل الرحمن نصر، قوماندان مرکز آموزشی وزارت داخله در شمال افغانستان با حضور در مراسم فراغت ۴۷۸ نفر از مرکز آموزشی پلیس بلخ گفت: طالبان از زمان حاکمیت تا کنون حدود ٨ هزار پلیس را در ولایات شمالی تحت آموزش قرار داده که از این جمله ۱۶۰۰ نفر آن یک دوره آموزش بلند مدت و متباقی دوره های آموزشی کوتاه مدت را سپری کرده اند.

مولوی فضل الرحمن نصرت می گوید پلیس آموزش دیده به منظور تأمین امنیت بهتر و برخورد مسلکی با مردم در دستور کار وزارت داخله است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مولوی نصرت اذعان داشت که پلیس های فارغ شده از آکادمی آموزشی متشکل از اقوام و مذاهب مختلف است و هیچگونه تبعیض قومی و مذهبی در پذیریش نیروهای پلیس وجود ندارد.

مولوی نصرت ادامه داد: افراد فارغ شده از آکادمی آموزشی پلیس در ولایات شمالی در بخش های مختلف آموزش دیدند تا مصدر خدمت برای مردم باشند.

در پایان این مراسم، نیروهای پلیس فارغ شده نمایش های رزمی خود را در قالب های مختلف به معرض دید قرار دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.