نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تشکیلات بسیج متعلق به همه ملت و مردم است و بستر فعالیت در بسیج برای مردم باز است.

حجت السلام محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ و همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در مجتمع لاله شهرکرد با اشاره به نقش بسیج سازندگی در محرومیت زدایی و ارائه خدمات در مناطق محروم گفت: بسیج سازندگی گام بلندی برای آبادانی کشور برداشته است.

وی افزود: تشکیلات بسیج متعلق به همه ملت و مردم است و بستر فعالیت در بسیج برای همه مردم باز است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بسیج از باید‌های مهم انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: امام خمینی (ره) بسیج مستضفعان را تشکیل داد و در جای جای کشور روحیه بسیجی افزایش پیدا کرد و همه در این مسیر نورانی وارد شدند.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: جهادسازندگی در راستای سازندگی به عنوان نخستین گام انقلاب تشکیل شده و تاکنون در میان مردم خوش درخشیده و بسیجیان توانستند تاکنون عمرانی و آبادانی‌های زیادی را ایجاد کند و خدمات زیادی به کشور ارائه دهند.

نکونام ادامه داد: بسیج سازندگی پیوند‌ها و خدمات زیادی را در کشور انجام داده و هم‌اکنون نیز گام بلندی را برداشته و خاطرات دوران اول انقلاب را در تمام مناطق کشور زنده کرده است.

وی افزود: دولتمردان امروز در عرصه جهادی همسو هستند و تلاش می‌کنند نواقصی هم که هست برطرف شود.

نکونام اضافه کرد: جهادگران در کنار کار جهادی خود به دو امر بصیرت یعنی شناخت دوست و دشمن و شناخت فتنه‌ها و در دومین امر به مسئله توفیق و باور‌ها باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار