معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تفکر بسیجی حلال مشکلات کشور و فرهنگ بسیجی همان عشق به خدا و فرهنگ غنی اسلام است.

محسن حسین‌میرزایی در نشست با مدیرعامل، کارکنان و اعضای شورای پایگاه بسیج جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج افق روشنی برای مردم کشور و استان ایجاد کرده و ظرفیت‌های مردمی را به هم پیوند زده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مجاهدت‌های بسیجیان در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و تاکنون قابل قدردانی است.

وی، شکل‌گیری بسیج را برگرفته از تفکر امام خمینی (ره) دانست و افزود: امام راحل با بینش الهی و دوراندیشی متوجه آینده انقلاب اسلامی و مشکلات آن بودند و به‌همین منظور فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی با اشاره به تشکیل بسیج با هدف اعتلای ارزش‌های بلند انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از آرمان‌های آن اضافه کرد: بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا، روحیه انقلابی، ایثارگرانه و ایجاد تمدن نوین اسلامی برای ظهور امام زمان (عج) مهمترین رویکرد بسیج به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه ارزشمند بسیج در ایران اسلامی ادامه داد: بسیج پاره تن مردم است و مردم حضور بسیج در کنار خود را در شرایط سخت و بحرانی لمس کرده‌اند.

حسین‌میرزایی با اشاره به موفقیت بسیج در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تفکر بسیجی و کار جهادی می‌تواند مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف را برطرف کند.

وی، تفکر بسیجی را حلال مشکلات کشور دانست و گفت: بسیج باعث تقویت، تحکیم و تحقق ارزش‌های اسلامی می‌شود و فرهنگ بسیجی همان عشق به خدا و فرهنگ غنی اسلام است.

حسین‌میرزایی، بسیج را آکنده از تقوی، دین‌داری، دین‌باوری و دانایی اعلام و تاکید کرد: بسیج معرف تفکر و اندیشه والایی است که به فرموده امام خمینی (ره) تمامی مجاهدان عالم دفتر تشکیل آن را امضاء کرده‌اند.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در راستای تعهداتی که بر عهده دارد مانند بسیج انجام وظیفه می‌کند و مجاهدت آن‌ها دقیقا مانند یک بسیجی است.

حسین میرزایی تصریح کرد: در بسیاری از حوادث اولین کسانی که در هر حادثه حضور پیدا می کنند نیرو‌های خدوم جمعیت هلال احمر هستند و این تلاش ها بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: در این نهاد بسیاری از اوقات کار از حد معمول خود فراتر رفته و تبدیل به مجاهدت میشود که از خصلت‌های یک بسیجی مومن است.

حسین میرزایی ادامه داد: من افتخارم این است که به عنوان یک عضو داوطلب در خدمت این نهاد انقلابی هستم چرا که خود را خادم مردم چهارمحال و بختیاری می‌دانم.

برچسب ها: هفته بسیج ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار