مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از برگزاری دو رویداد بزرگ صنعت پزشکی کشور با حضور بیش از ۱۷۰ شرکت تولیدی حوزه سلامت و پزشکی در شیراز خبر داد.

علی فرهادی در آئین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی و تخصصی خدمات پزشکی، درمانی، بهداشتی و گردشگری سلامت با حضور بیش از ۱۷۰ شرکت تولیدی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس برگزار شده است.

او با بیان اینکه دستاورد‌های علمی به خصوص در حوزه درمان و سلامت، فراتر از مرز‌های جغرافیایی، سیاسی و ... متعلق به همه‌ی انسان‌ها و جهانیان است، گفت: بنابراین همه دولت‌ها و ملت‌ها باید علاوه بر پیشگیری از هدر رفت منابع و سرمایه و صرفه جویی در هزینه‌های جاری مشابه، در امر تولید کالا و خدمات پزشکی برای ساختن جهانی یکپارچه جهت تامین و نهادینه کردن سلامت نوع بشر دست به دست هم داده و تلاش کنند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی شیراز در راستای اجرایی شدن همین موضوعات مهم تا روز شنبه پنجم آذر ماه برپا شده است.

فرهادی به اهمیت گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: یکی از راه و روش‌های موثر جهت تبادل اطلاعات و شناخت ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف، گردشگری است.

او گفت: گردشگری سلامت نیز در دهه‌های اخیر جایگاه خود را در صنعت گردشگری به دست آورده و علاوه بر تسهیل گری در امر معرفی و دستیابی متقاضیان به خدمات درمان و سلامت، به حرفه‌ای پول ساز برای فعالان این عرصه و یکی از منابع تامین ارز کشور تبدیل شده است.

فرهادی گفت: موفقیت گردشگری سلامت در گرو آوازه پزشکی هر کشور به لحاظ بیمارستان و زیر ساخت‌های لازم، متخصصین صاحب نام، تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته، تنوع ارائه خدمات درمانی و درنهایت قیمت تمام شده برای گردشگران این حوزه است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: از آنجا که شهر شیراز و استان فارس قطب پزشکی و همچنین گردشگری کشور است، با رایزنی‌های انجام شده موفق شدیم نخستین نمایشگاه گردشگری سلامت را برپا کنیم تا شاهد اتفاقات منسجم و بهتر برای توسعه شهر شیراز و استان فارس در آینده باشیم.

او با بیان اینکه این دو عنوان نمایشگاه در سالن‌های حافظ، ملاصدرا، سرو، نرگس و بهار و در مساحت ۱۵ هزار متری دایر است، گفت: شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه‌ها حضور پر رنگی دارند و در طول برگزاری این دو عنوان نمایشگاه هیئت‌های تجاری از کشور‌های افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه و تاجیکستان و... حضور خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار