رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: تکمیل ظرفیت داوطلبان ،آموزش و ساماندهی آنها برای امداد رسانی در بحران ها از برنامه های آتی هلال احمر است.

کولیوند‏، رئیس هلال احمر کشور در اختتامیه طرح دادرس پیشرفته در استان گلستان گفت:تا پایان امسال ظرفیت داوطلبان تکمیل می‌شود و داوطلبان نوجوان و جوان را ثبت نام می‌کنیم.

او ادامه داد:سال بعد برای ساماندهی و آموزش داوطلبان برنامه ریزی شده است.

کولیوند با بیان اینکه این کار‌ها باید سرعت بیشتری به خود بگیرد افزود: طبق برنامه در سال ۱۴۰۳ بکارگیری افراد انجام خواهد شد و در نتیجه لشکر‌های بسیار ارزشمندی را از جنس داوطلب جوان، دانا و دلسوز در کنار خود خواهیم داشت.

او با بیان اینکه ما اردوگاه‌هایی را در سراسر کشور داریم که سال هاست استفاده نشده است افزود:باید این اردوگاه را فعال و دوباره راه اندازی کنیم.

کولیوند بیان کرد: نیاز است نوجوانان و جوانان برای آموزش، کسب دانش، برای پیشرفت مباحث اخلاقی، فرهنگی علمی و عملیاتی در این اردوگاه‌ها مستقر شوند و علاوه بر تفریحات سالمی که دارند آموزش‌های را ببینند و یا حتی مهارت افزایی داشته باشند.

رئیس هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم‌های دادرسی که به عنوان داوطلبان آماده در شرایط سخت تلاش می‌کنند تیم‌های سحر هم خیلی موثرند و در یک سال گذشته خوب کار کردند و تاثیرات آن‌ها در سیل و زلزله دیده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار