رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در ایام کرونا و حادثه سیل بسیجیان با هدف حفظ جان و مال مردم نقش آفرینی کردند.

عزیز الله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی نود و هشتم شورا که با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد، هفته بسیج را به تمام بسیجیان مکتب روح الله تبریک گفت و مطرح کرد: بسیج برای انقلاب و نظام جهت دفاع از مردم تشکیل شد و در طول انقلاب، هر زمانی نظام نیاز به نیرو برای دفاع یا خدمت به مردم داشت، بسیج در میدان حضور به عمل آورد.

او ادامه داد: نقش بسیج در دفاع مقدس پوشیده نیست همچنین در جنگ نرم دشمنان علیه ایران، بسیج قدرت خود را در خصوص ایجاد امنیت و دفاع از مردم نشان داد.

سیفی در خصوص دیگر اقدامات بسیجیان گفت: در زمان کرونا بسیجیان در کنار مدافعان سلامت برای سلامت مردم تلاش کردند و در حادثه سیل در کنار مردم با هدف حفظ جان و مال مردم نقش آفرینی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به جریانات کنونی کشور گفت: اخیرا نیز تعداد قابل توجهی از بسیجیان مخلص و وفادار برای دفاع از مردم در برابر اغتشاشگران، شهید شدند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج به مردم دارالعباده و با ایمان یزد گفت: هدف بسیج تبدیل تهدید به فرصت است، امروزه با تهدیدات زیادی روبرو هستیم که با هم افزایی و همراهی مردم و تمام ارگان ها، این تهدیدات به فرصت تبدیل می‌شود.

سردار زارع کمالی تأکید کرد: دشمنان بدانند ما منتظر حمله دشمن نمی‌شویم تا با آن مقابله کنیم بلکه اگر احساس کنیم دشمن میخواهد کوچک‌ترین صدمه‌ای را به ملت و نظام ایران وارد کند، قطعا ضربه سنگینی خواهیم زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
خداحفظشون کنه
آخرین اخبار