فرماندار بن، درخصوص مباحث علمی و فرهنگی شهرستان با رئیس دانشگاه شهرکرد در دفتر فرمانداری دیدار کرد.

رضا علی بیگی فرماندار بن در این دیدار با بیان اینکه دانشگاه مرکزی برای رشد و ارتقاء علمی استان و کشور در سطح جهانی است گفت: دانشجویان، نخبگان علمی و فرهیختگان نقش مهم و اثرگذار در جامعه داشته و در قبل و بعد از انقلاب یاریگر نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

وی افزود: شهرستان بن دارای ظرفیت مطالعاتی خوبی دارد که دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی می‌توانند با ارائه برنامه‌های علمی، طرح‌های ماندگار در این شهرستان پیاده‌سازی و اجرا کنند.


بیشتر بخوانید


علی بیگی به سرمایه‌های اجتماعی و انسانی شهرستان اشاره داشت و مطرح کرد: با همراهی و تعامل دانشگاه دولتی شهرکرد، واحد پردیس این دانشگاه در شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

فرماندار بن با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و آب و هوای شهرستان خاطرنشان شد: یکی از مباحث مطرح شده در این دیدار احداث مجتمع علمی، فرهنگی و رفاهی در شهرستان بن بود که دانشگاه شهرکرد پس از بررسی و مطالعات لازم شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی از تدوین برنامه مدون علمی توسط دانشگاه شهرکرد خبر داد و گفت: پروژه‌های دانش‌بنیان در شهرستان بن تعریف شده که پس از مطالعات علمی و پژوهشی از سوی این دانشگاه افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار