رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب، جوانان خلاق و با انگیزه مهم‌ترین سرمایه‌های جامعه هستند.

یوسف عباسپور امروز در جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب، توجه به جوانان خلاق و با انگیزه را مهم‌ترین سرمایه‌ای دانستند که می‌تواند اقتصاد دانش بنیان را به جلو پیش برد و استان اردبیل نیز باید با فارغ‌التحصیلان مختلف در حوزه‌های گوناگون، تأثیر خود را در اقتصاد و حل مشکلات جامعه و کارآفرینی نمایان سازد.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل می گوید: این جشنواره به منظور تجلیل از جهادگرانی برگزار می‌شود که نوآوری دارند و تحول می‌آفرینند و به معرفی جوانان خلاقی می‌پردازد که پیشران اقتصاد دانش بنیان هستند.

به گفته او، به کارگیری ظرفیت‌های نخبگان در حوزه‌های تخصصی، شبکه‌سازی از ظرفیت‌های آنان در قالب تشکل‌های دانش بنیان، جریان‌سازی و توسعه فرهنگ اقتصاد دانش بنیان از اهداف دیگر این جشنواره است.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: تمام تلاش پارک علم و فناوری استان، پای کار آوردن تمام عناصر دخیل در زیست بوم فناوری استان است و هر اقدام فناورانه‌ای توسط سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان صورت گیرد پارک علم و فناوری استان از آن حمایت خواهد کرد.

عباسپور می گوید: در این جشنواره نیز که به صورت مشترک توسط سازمان بسیج علمی استان و پارک علم و فناوری اردبیل برگزار می‌شود از جهادگران و فعالان حوزه علم و فناوری تجلیل و حمایت خواهد شد.

او گفت: وقتی از اقتصاد دانش بنیان صحبت می‌کنیم، یعنی اقتصادی‌که پایه و اساس آن نیروی انسانی جوان و خلاقی است که نوآوری دارد و تحول‌آفرین است؛ جوان خلاق، ایده خودش را ارائه می‌کند، ثروت می‌آفریند و مشکلی از جامعه را نیز حل می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.