مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: نرخ جدید کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری در نیمه دوم سال با ۳۰ درصد افزایش اجرایی شد.

محمدرضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ با ۳۰ درصد افزایش به طور میانگین اجرایی شد.

وثوق نیا افزود: در ابتدای سال جاری، با مصوبه شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری، افزایش نرخ کرایۀ ناوگان تاکسیرانی قزوین در سال ۱۴۰۱ شامل تاکسی‌های خطی، گردشی، آژانسی در تمامی مسیر‌ها و خطوط نسبت به سال گذشته، با ۷۰ درصد افزایش به طور میانگین به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شد و مقرر گردید افزایش نرخ‌های کرایه در طول سال در طی دو مرحلۀ شش ماهه اجرایی شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس، پس از اجرایی شدن افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه در شش ماهۀ اول سال، افزایش مرحله دوم با ۳۰ درصد میانگین به اجرا درآمد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: برچسب نرخ کرایه‌های شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ بین رانندگان تاکسی در حال توزیع است و تمامی رانندگان تاکسی مکلف به نصب آن در سمت راست شیشه جلوی تاکسی هستند تا برای مسافرین قابل دید باشد.

وثوق نیا گفت: رانندگان محترم تاکسی برای دریافت نرخ نامه‌های جدید می‌توانند به مسئولین خطوط و نیرو‌های گشت و بازرسی مستقر در شهر مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین در ادامه گفت: شهروندان در صورت مشاهدۀ هر گونه تخلف در خصوص دریافت نرخ کرایه می­ توانند شکایات خود را به صورت حضوری با نیرو‌های گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی مستقر در سطح شهر، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ و سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ مطرح کنند. بدیهی است که گزارش‌های ارائه شده قابل طرح در هیئت انضباطی بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.