مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از صدور ۳۱ مورد صدور مجوز برای تاکسیرانان متقاضی تغییر رنگ تاکسی‌های نارنجی به زرد خبر داد.

محمدرضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ۳۱ مورد مجوز برای تاکسیرانان متقاضی تغییر رنگ تاکسی‌های نارنجی به زرد از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون صادر شده است.

وثوق نیا افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی و هم زمان با سهمیه بندی سوخت در سال ۱۳۸۶، به منظور ساماندهی خودرو‌های سواری شخصی فعال در آژانس‌های تاکسی تلفنی و استفاده آنان از سهمیه سوخت، این خودرو‌ها به تاکسی نارنجی تبدیل و به ناوگان تاکسیرانی قزوین افزوده شدند و با رنگ نارنجی به شهروندان ارائه خدمت کردند.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست مالکین خودرو‌های نارنجی جهت تبدیل به زرد و در راستای اجرای آیین نامه تغییر رنگ مصوب هیئت مدیره سازمان تاکسیرانی، تاکسیرانانی که شرایط لازم را دارند می‌توانند تقاضای خود را به صورت کتبی به سازمان تاکسیرانی ارائه نموده و پس از طرح در کمیته‌ای که بدین منظور در سازمان تشکیل می‌گردد موضوع بررسی و نتیجه به متقاضیان ابلاغ می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین در ادامه گفت: تغییر رنگ و تبدیل وضعیت از زرد به نارنجی، افزایش ارزش خودرو و افزایش درآمد رانندگان را در پی داشته که امیدواریم چنین اقداماتی موجب جلب رضایت این صنف شریف و زحمتکش و افزایش خدمات مطلوب به شهروندان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.