رئیس جامعه معلولین چهارمحال و بختیاری گفت: در استان مکانی برای تمرین ورزش‌های دارت، تیراندازی، فوتبال‌دستی، تنیس روی میز و سایر ورزش معلولان را نداریم.

سیاوش نظری اظهار داشت: جامعه هدف بهزیستی معلولان، نابینایان، ناشنوایان، ضایعات جسمی و حرکتی است که مشکل این جامعه تامین زمین برای ساختمان اداری است.

رئیس جامعه معلولین چهارمحال و بختیاری افزود: حدود ۳۳ هزار معلول در استان وجود دارد که حدود ۱۳ هزار نفر از این افراد معلول جسمی و حرکتی هستند.


بیشتر بخوانید


وی از شورای شهر و شهرداری شهرکرد اختصاص یک قطعه زمین برای ساختمان اداری تقاضا کرد و گفت: همچنین درخواست چندین کانکس برای سرپرستان معلول، بلیط رایگان از سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ویژه معلولین و همکاری برای برگزاری اردو برای این قشر از جامعه را داریم.

نظری بیان داشت: ما در ورزش به ویژه فوتبال‌دستی قهرمان‌جهانی داریم، اما در استان مکانی برای تمرین ورزش‌های دارت، تیراندازی، فوتبال‌دستی، تنیس روی میز و سایر ورزش‌ها برای معلولان فراهم نیست و درخواست داریم مجموعه مدیریت‌شهری مشکل را رفع کند.

وی در پایان با بیان اینکه به جامعه معلولان آن طور که باید و شاید رسیدگی نمی‌شود، گفت: حدود یک هزار و ۸۳۳ معلول خیلی شدید، حدود ۱۱ هزار معلول شدید و حدود ۱۰ هزار معلول متوسط، ۵۰۰ عضو در جامعه معلولین شهرکرد و حدود ۶ هزار و ۳۰۰ نفر معلول نامشخص در استان داریم.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار